როგორ გავყიდო ონლაინ ნივთები ეფექტურად – 5 რჩევა

1. მაღაზი ხარისხის ფოტოები

პროდუქციის ინტერნეტით შესყიდვისას მომხმარებელს არ აქვს საშუალება ფიზიკურად შეეხოს და დაათვალიეროს მას, რაც ასე მნიშვნელოვანია გადაწყვეტილების მისაღებად.

იგი უნდა დაკმაყოფილდეს იმ ფოტო სურათებს, რაც თქვენს საიტზეა განთავსებული.

ამიტომაც, უპირველესი მნიშვნელობის მქონეა ფაქტორია, უმაღლესი ხარისხის ფოტოების განთავსება თითოეული პროდუქტისთვის.

ამისთვის კი პროფესიონალი ფოტოგრაფია საჭირო, შემდეგ კი გადაღებული ფოტოების ეფექტური დამუშავება.

რაც უფრო კარგი ხარისხის იქნება ფოტოები, მით უფრო მარტივად მოხდება მომხმარებლის დაყოლიება ყიდვის გადაწყვეტილების მისაღებად.

მაღალი ხარისხის ფოტოების გადაღება და მათი დამუშავება გარკვეულ რესურსებს საჭიროებს, თუმცა აღნიშნული აუცილებლად მოიტანს სარგებელს მომავალში.

2. პროდუქციის დეტალური აღწერილობა

ფოტოების გარდა მნიშვნელოვანია დეტალურად აღწეროთ თქვენი პროდუქცია.

ზოგიერთი პროდუქცია, მაგალითად ტანისამოსი თავად აღწერს თავის თავს, თუმცა ტექნიკის ან მსგავსი პროდუქციის შემთხვევაში საჭიროა ზუსტი და სრული ინფორმაციის მიწოდება, რათა მომხმარებელმა იცოდეს რას ყიდულობს.

რეალურ კონსულტანთან რა კითხვები გაუჩნდებოდა მომხმარებელს? სწორედ ამის მიხედვით უნდა ჩამოყალიბდეს პროდუქციის აღწერა. იგი უნდა იყოს უშეცდომო, გრამატიკულად და სტილისტურად /ასევე უნდა იყოს მარტივად წასაკითხი და აღსაქმელი, რათა მაქსიმალური ინფორმაციული ეფექტი მოგიტანოთ.

ამით, თქვენ აშკრად გამოირჩევით კონკურენტებისგან, რომლებიც ამ საკითხებს არ აქცევენ დიდ ყურადღებას. მათი აღწერები არის მოკლე და ხშირი შეცდომებით.

3. მომხმარებელთა შთაბეჭდილება

მომხმარებელთა შთაბეჭდილება ეს არის ის უმნიშვნელოვანესი ელემენტი, რომელიც უნდა გახდეს თქვენი კოზირი სხვა კონკურენტების  მიმართ.

საქართველოში მომხმარებელთა შთაბეჭდილების საკითხს ონლაინ შოპების 90% უბრალოდ არ აქცევს ყურადღებას, რაც დიდი შეცდომაა.

თქვენ შესაძლოა გქონდეთ ეფექტური ფოტო-ვიდეო მასალა და დეტალური აღწერილობა, თუმცა მომხმარებელს აუცილებლად ექნება დამატებითი შეკითხვები.

სწორედ აქ უნდა დახვდეს თქვენი უკუკავშირი, რაც შეიძლება მეტი ალტერნატივით:

ტელეფონი/live chat/ Email

პასუხი უნდა იყოს დროული და გონივრული

პასუხი არ უნდა გასცეთ მხოლოდ იმიტომ, რომ გასცეთ პასუხი,

ეს თქვენი ბიზნესისთვის გადამწყვეტი მომენტია, აქ ხდება გაყიდვის გადაწყვეტილების მიღება/არ მიღება

პასუხს უნდა სცემდეს გონიერი და კორექტული ადამიანი და ეს უნდა გააკეთოს, რაც შეიძლება სწრაფად და ეფექტურად.

ასევე მნიშვნელოვანია 24 საათიანი ცხელი ხაზის ქონა.

წარმოიდგინეთ შესაძლოა მომხმარებელს გადაწყვეტილი ჰქონდეს პროდუქციის ყიდვა და ჰქონდეს დარჩენილი რაიმე უმნიშვნელო კითხვა, რომელზეც პასუხის დაგვიანებამ შესაძლოა გადააფიქრებინოს მას ყიდვის გადაწყვეტილება, რა ვაჩუქო კი ამისთვის მრავალ ინსტრუმენტს გთავაზობს.

4. ფარული ხარჯების არ არსებობა

მომხმარებლები სენსიტიურები არიან ფასების მიმართ. ფასი უნდა იყოს ზუსტი და მყარად განსაზღვრული, ფარული ხარჯების და საკომისიოს გარეშე.

მომხმარებლის მოლოდინია, რომ ყველა ფასი დარჩეს ერთნაირი, ყველა გვერდზე, მათ შორის საბოლოო ანგარიშსწორების გვერდისა.

ფარული ხარჯები და საკომისიოები კი განაპირობებენ შეკვეთის გაუქმებას. ამაზე მეტყველებს სტატისტიკაც:

თქვენ ხედავთ პირველ ადგილზე 61% მიზეზები შეკვეთის გაუქმებამდე.

მართალია ხშირად გადასახდები/საკომისიოები ემატება პროდუქტის ღირებულებას, თუმცა ეს ყველაფერი თავინანვე ჯობია გაითვალისწინოთ პროდუქტის ფასის განსაზღვრისას.

ამით თქვენ აიცილებთ, როგორც მომხმარებელთა იმედაგაცრულებას, ისე შეკვეთის გაუქმების უმთავრეს მიზეზს, ჩვენთან კი ყველა ხარჯს მომხმარებელი ყიდვის პროცესში ხედავს.

5. ფასდაკლებების სერიები

ადამიანების უყვართ ფასდაკლებები. სპეციალური შემოთავაზებები, ფასდაკლებები და აქციები არის ყველაზე ძლიერი სარეკლამო სტრატეგია ონლაინ შოპის მაღაზიებისთვის.

ფასდაკლება უნდა იყოს არსებითი და რეალური, რათა მან იქონიოს გავლენა გაყიდვებზე, ყოველიმე ამისათვის რა ვაჩუქოს პლატფორმაზე თქვენ შექმნილ მაღაზიაში შეგიძლიათ ფასდაკლების ვაუჩერები, რომლითაც მყიდველებს შესაძლებლობა ექნებათ ისარგებლონ სხვადასხვა ფასდაკლებით.

ტეგები:

1 კომენტარი

კომენტარის დატოვება

პაროლის აღდგენა
შეადარეთ ნივთები
  • სულ (0)
შედარება
0